Garnier Vitamin C maska za lice u maramici

I ćao lutke moje, kako ste mi danas? Evo nove recenzije. Danas pričamo o Garnier Vitamin C sheet maski tako da bez puno duženja, pređimo na post.

Garnier Vitamin C maska za lice u maramici

Reči proizvođača:

•ovo je maska sa vitaminom c i hijaluronskom kiselinom

•ima 28g

•zbog dehidriranosti, vaša koža izgleda umorno, a ten neujednačen? GARNIER Vitamin C maska pruža koži intenzivnu hidrataciju za samo 15 minuta

•posle nedelju dana koža je mekša i izgleda revitalizirano i jedro

•ne sadrži sastojke životinjskog porekla.

•drži se 15 minuta

Garnier Vitamin C maska za lice u maramici

Moje mišljenje:

•dobila sam je u sklopu PR paketa od @garnier_srbija, ali ovaj post nije sponzorisan već moje lično i iskreno mišljenje.

•maramica je stvarno kvalitetna i ne sečena na spoljašnjim delovima kako bi se mogla prilagoditi svakom obliku lica.

•sam serum je bele boje što je i logično pošto je Vitamin C glavni sastojak.

•maska je natopljena serumom pa sam je držala oko pola sata kako bi moja koža upila serum.

•snimila sam vam video, ali zbog dužine ne može ići na igtv jer je kratak za igtv, a dugačak za reels, a ne mogu zbog same dimenzije ne može na feed. Tako da je video na mom story-ju dok vi ovo čitate. Sačuvaću ga i u highlight-u kako bi osobe koje nisu stigle da pročitaju recenziju posle 24h mogle da vide story (instagram: milicabeauty.rs )

•moram priznati da sam zaista uživala u maski i da stvarno volim i vitamin C i hijaluronsku kiselinu te nikakvih neželjenih reakcija nije bilo.

•koža je bila hidrirana, sveža i sjajnija što sam i očekivala od ove maske jer inače jako volim Garnier maske i mislim da su jedne od najboljih u drogeriji, ako ne i najbolje.

•s obzirom da je ovo Green Beauty inicijativa, moram podržati brend kao i proizvod jer se Garnier brine o zaštiti životne sredine.

•maska je odlična i toplo vam preporučujem da probate jer košta nekih 250 dinara, a stvarno lepo radi posao.

Garnier Hyaluronic Aloe proizvodi + Garnier Vitamin C maska

I to je sve za ovaj post, nadam se da vam se dopao. Obavezno pogledajte i prethodne postove ako već niste: